Upgrade Your Gamer Buddy competition!

• 103
    Replies
  • 2583
    views
  • Antonnissen's Avatar
    Level 1
    Min lillebror kunne virkelig godt bruge en ny gamingbærbar da han lige nu ikke kan trække nogen former for gode spil på hans gamle bærbar. derfor ville det være en rigtig god gave at give ham når vores forældre ikke bare giver sådan en lige ud af den blå luft. Og så ville det selvfølgelig være fedt at kunne spille sammen med ham i de verse spil.
    venlig hilsen
    Anton storebror til Bertram
  • Gimster's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch I met the coolest dude over RDR Online back in lockdown times by random chance! I was running through the landscape when he heard me laughing over voice chat and he went to investigate, he told me later that he thought i sounded funny! hahah! Well he came over and we started talking and kept playing together the rest of that day. We've continued playing together since then, at least once a week! GTA , RDR to wreckfest and Valheim are some of our favourites! Whenever we meet up we can play for hours and hours while it feels like 10 minutes have passed!

The past couple of years we've shared stories, laughs and helped eachother through troubling times. I know he's going through a stressful time at the moment, and i know a new PC won't fix it, but it will put a smile on his face :)

His internet connection is not the best, and his computer is a relic of times past. A couple of other people in our group actually owns a Legion laptop and they are so happy with it, i would love to be able to invite my friend "Wursball" in to that group of select gamers! And leave 30fps gaming behind.

Merry Christmas Everyone :)
  • MikkelHUNTER's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch Hey, my dads pc is very bad, and i miss back when he had his old one so we could play together, i would love to win such a beast of a laptop for him. It would make my whole month if i win!!
  • sTenin's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch
    Hej, får et års tid siden havde jeg meget slem angst og var ikke i skole i næsten 7 måneder, det var utroligt hårdt for mig, jeg kæmpede hver dag og til sidst var det eneste der holdt mig oppe, var min bedste ven. Han skrev til mig dagligt, hvordan jeg havde det og kom flere gange til mit hus med små sjove gaver. Grunden til jeg kom tilbage i skolen og ikke skulle gå et år om, var Pga ham. Jeg har lige siden, gerne ville takke ham og vise ham hvor taknemlig jeg er for alt han har gjort for mig, så jeg tænkte jeg ville give det en chance. vi spiller pc hver dag efter skole og kan snildt sidde til langt ud på aftenen, men hans computer kan simpelthen ikke følge med mere, han har haft den i 6 år nu og bruger den også som skole computer, så tænker han ville blive sindssygt glad får en opgradering. Vh Jakob og god jul:)
  • JohnniGLover's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch Da vi kom op i 9ende klasse, skulle vi købe en bærbar til skolebrug. Min ven, som ik har penge, kunne ik købe en, så vi kan ikke spille slope i timerne, fordi hans bærbar er så lort. Grunden til han skal vinde den her bærbar, er så at han kan spille både i skoletiden og fritiden sammen med gruppen og jeg ;)
  • Meqats's Avatar
    Level 2
    I like dogfood ngl

(please i want laptop)
  • Bille's Avatar
    Level 1
    Mig og mine venner fra min klasse har spillet sammen i lang tid og jeg har spillet på en Nintendo switch de sidste 3 år og min venner sidder med deres skide Playstation og driller mig fordi jeg ik ka nå op på samme niveau som dem og ku virkelig bruge et upgrade så jeg ka bli liså go som mine venner ved godt at man sku gi en til sin ven men de har ik brug for det så ville gi et skud på at prøve at skaf den selv ;)🏆
  • HolGer45's Avatar
    Level 2
    Laurits og jeg har været gaming buddies i mange år, og vi har altid elsket at spille computer sammen. Men Laurits' gamle bærbare computer har været en stor hindring for os, da den ikke kan køre mange af de spil, vi gerne vil spille. Det har været frustrerende for Laurits, da han elsker at spille videospil, men hans computer bare ikke kan følge med.

Jeg har derfor besluttet mig for at deltage i Lenovo's konkurrence, hvor man kan vinde en ny Lenovo Legion bærbar computer. Jeg ved, at denne bærbare computer vil være den perfekte julegave til min gaming buddy Laurits. Med sin kraftige processor og grafikkort vil han endelig kunne spille alle de spil, han har ønsket sig, uden at skulle bekymre sig om hakken og lagging.

Laurits' gamle bærbare computer tager også evigt at starte op, så vi skal vente i flere minutter, før vi kan begynde at spille. Men med en Lenovo Legion bærbar computer vil Laurits kunne starte spil op meget hurtigere, så vi ikke skal vente i lang tid, før vi kan begynde at spille. Og jeg ved, at han vil elske at kunne tænde sin nye computer og være klar til at spille på få sekunder.

Jeg håber inderligt, at jeg kan vinde denne Lenovo Legion bærbar computer til min gaming buddy Laurits i konkurrencen. Det vil betyde så meget for mig at kunne give ham denne julegave, og jeg vil gøre alt, hvad jeg kan, for at vinde denne bærbare computer til ham. Jeg ved, at Laurits vil blive så glad og taknemmelig, når han får sin nye bærbare computer, og jeg glæder mig til at se hans glæde, når han åbner sin julegave. Jeg håber, at denne bærbare computer vil være starten på mange gode timer med gaming for Laurits og mig.
    Last edited by HolGer45; 20-12-22 at 17:59. Reason: some errors
  • 1124mikkel's Avatar
    Level 1
    Jeg fik en gaming pc sidste år, men det gjorde min storbor ikke.
    han har en gammel pc som lagger bare af at skulle starte op så den er rigtig presset.
    sidste gang vi prøvede at spille csgo crashede hans pc undervejs da den blev så presset med (low settings)
    så derfor ville jeg gerne give ham en god pc i år for alt det han har gjort for mig (-:
  • Kdue's Avatar
    Level 3
    Hej mit navn er Konrad og jeg vil gerne give min ven en ny bærbar, for lige nu har ikke rigtig nogen. Min ven har haft sin bærbar i 5 år +- og den har fungeret helt fint. Men her det seneste år har det gået sløvt til. I starten af året kunne man se den blev langsommere og langsommere. Vi prøvede at rengøre den og fikse de steder vi kunne, men det hjalp ikke. Den begyndte også at falde fra hinanden. Man kunne næsten tage skærmen af selve tastaturet så løst sad den. Måske en overdrivelse men i ved hvad jeg mener. Og nu ja, nu gider den næsten ingen gang at tænde. Når den tænder og han så endelig prøver at søge på noget så går der 45 minutter før der bare sker noget. Jeg vil gerne give en ny bærbar til min ven fordi jeg ved det betyder meget for ham at han ikke kan bruge den når vi laver ting sammen og når han bare skal bruge den til skolen. Den kører som en brødrester og vi kan intet gøre mere. Jeg tror endda han smider den ud nu. Den duer ikke mere.
    Vh Konrad