Upgrade Your Gamer Buddy competition!

• 103
    Replies
  • 2584
    views
  • Simonfas's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch I would like to win it for my partner so we can play together online. Right now she only has her school computer which is not very good. That's why I wanted to give a good surprise with a computer.
  • AlbertDK1's Avatar
    Level 1
    Min bror og jeg elsker at spille computer spil sammen, men desværre har hans computer det med at blive langsom, når vi spiller. Det betyder, at vi oplever hak og forsinkelser, som kan være frustrerende. Vi har prøvet at opdatere computeren og installere ny software, men desværre har det ikke hjulpet på problemet.

Derfor vil jeg gerne give min bror den chance for at vinde bærebaren, så vi kan spille sammen uden problemer. Computeren vil være nem at tage med sig, hvis vi skal spille et sted andet end hjemme, og den vil også være mere kraftfuld end hans nuværende computer, så vi ikke længere vil opleve hak og forsinkelser.

Jeg ved, at en ny bærbar computer vil betyde meget for min bror. Det vil være en mulighed for at spille de spil, han elsker, uden at skulle bekymre sig om langsomhed og hak. Det vil også være en mulighed for at dele vores fælles interesse i computer spil på den måde, vi ønsker.

Jeg håber, at min bror vil få denne mulighed, og jeg vil gøre alt, hvad jeg kan, for at hjælpe ham med at vinde computeren. Det vil betyde meget for mig at kunne dele denne oplevelse med min bror, og jeg tror, at det vil styrke vores bånd som brødre endnu mere. Jeg håber, at vi snart kan spille sammen uden problemer….😁
  • MuzzeGaming's Avatar
    Level 1
    Min bedste ven siden jeg var omkring de 10 år (Anton) og jeg har altid gamet sammen. Vi har spillet alle typer af spil gennem tiden og det har altid været vores ''flugt'' at tage på eventyr i forskellige gaming universer, om det så er krig, ræs eller MMO-eventyr.

Det har dog været svært på det sidste, fordi selvom min PC køre ganske fint og har fine specs, spiller Anton stadig på den samme computer som han gjorde i 2015. Vi gamer dog stadig sammen de spil vi nu kan spille, men hans pc kan efter hånden knap nok kører Microsoft Paint. Da vi begge to er studerende, har ingen af os råd til at opgradere hans pc, hvilket gør det svært for os at game sammen.

Sidste år døde min gamle computer og for en kort periode, var det forbi med at spille, men der kom Anton så og lånte mig penge til at hjælpe med at købe en ny pc, selvom hans egen var i dårlig stand. Selvom jeg har betalt tilbage, vil jeg gerne gengælde det han gjorde for mig, men har ikke økonomi da jeg som sagt er studerende.
    Jeg håber i kan hjælpe mig, med at opgradere min gamer-buddys pc, som en slags julegave <3
  • LangebeckDk's Avatar
    Level 2
    Jeg skal selvfølgelig have den kæmpe fornøjelse at starte 2023 med at give en bærbar til en ekstrem specielt person, en person som jeg fandt, da tingene så allermest sort ud.. Under Corona har jeg det svært, jeg mister mit virke som skuespiller kvag der intet arbejde er.. Og så får jeg til sidst Ronja, og det er knap så spændende at erkende, da jeg er astmamatiker (medfødt).

Jeg overlever dog (suprice) og møder under nedlukningen en vidunderlig kvinde, som i dag er min kæreste, og kommende kone.. Hun havde en dreng fra tidligere forhold, en dreng som jeg knytter et stærkt bånd til, og som jeg i dag ser som min egen.. Jeg har selv en stærk gamer computer, som han ser meget missundeligt på. Jeg vil gerne give ham en stor og lækker computer, men økonomisk ville det kun blive til noget baah, så der spares op til et ordentligt røvhul af en maskine..

Såfremt at vi bliver valgt, vil den førnævnte opsparing blive brugt på oplevelser ude i den virkelige verden, sådan at vi kan tillade os at game hele weekenden. :D
  • Kubert's Avatar
    Level 11
    Min bedste gamer-kammerat er uden tvivl min bror!
    Vi har spillet sammen i mere end 20 år - startede som børn i vores forældres hus, vi lavede et gaming rum i kælderen. begge udstyret med nyeste Voodoo2 GPU og klar til at blokere alle telefonlinjer derhjemme, - for at bruge vores dial-up internet. og derefter at erobre verden i Age of Empires, Grand theft auto og unreal tournament.
    - men alle gode ting får en ende, og min storebror flyttede ud, men vi holdt altid kontakten dagligt ved at spille online, med eller mod hinanden.
    Da World of Warcraft udkom, var det enten et kapløb mod hinanden eller med hinanden.. Vi blev enige om at spille så meget sammen som muligt og carry hinanden til level 60. det var muligt, men gik langsomt, på grund af en af os altid arbejdede eller studerede.

Ud af ingenting fik jeg tilbudt at rejse, 1 år til Grønland, for at studere og opbygge den uddannelse, jeg drømte om. og afsted tog jeg uden noget gaming udstyr eller andet end min telefon for at ringe til min familie og min bror.
    derfor gennemførte min bror spillet uden mig, selv den første expansion blev gennemført før jeg kom hjem, og jeg mistede al interesse for world of warcraft..
    Men heldigvis var andre spil blevet udgivet og cs 1.6 var stadig en stor ting, så vi fortsatte med at spille, da jeg kom hjem og flyttede også ud af vores forældres hus.
    - Han har pralet lige siden, hvordan han vandt WoW-kampen mod mig, og hvor meget bedre end mig han faktisk var..
    Men vi har ikke fundet et spil, han faktisk er bedre end mig til, og er i stand til at slå mig i. (og her er hvorfor)
    Som tiden går, flyver livet også afsted, - og jeg flyttede til et andet land, og imens jeg kæmpede med økonomien, gav min bror mig faktisk en gaming-pc for at holde kontakten.
    Så vi opgraderede til en Intel core i5, Nvidia GTX780 bærbar computere.! og aftalte at spille hver dag for at holde kontakten!
    Så det gjorde vi, trods alt hvad livet har at byde på, vi mødtes online på Teamspeak og delte en daglig historie og begyndte at game.
    Gennem årene har vi dræbt en masse terrorister i csgo, bygget en masse baser i Rust og scoret tonsvis af mål i Rocket league.
    Men det bliver sværere og sværere,
    Ikke fordi vi bliver ældre, men vores pc bliver ældre..
    Jeg ville virkelig ønske, at jeg kunne give min bror en stor overraskelse, ved at give ham en Lenovo julegave,
    At spille og holde kontakten er vores måde at slappe af og bare finde ro efter en hård dags arbejde.

Desuden bebrejder min bror sin computer, til at det er grunden at han ikke kan slå mig i nogen spil længere, grundet lag, og stadig praler af sin sejr mod mig i WoW :)

God jul allesammen!
    Mvh: Mark

__________________________________________________ ______

My best gamer buddy is by no doubt, my brother!
    We have been gaming together for more than 20 years - starting out as kids in our parents house, making a gaming room in the basement. both equipped with newest Voodoo2 GPU and ready to block all telephone lines at home,- to use our dial-up internet and conquer the world of Age of Empires, Grand theft auto and unreal tournament.
    - but all good things comes to an end, and my older brother moved out, but we always kept in touch daily by gaming online, with or against eachother.
    By the time World of Warcraft came out, it was either a Race against eachother, or with eachother.. We agreed to play as much together as possible, and carry eachother towards level 60. it was doable, but slow progress since one of us always was working or studying.
    Out of nowhere i got offered to travel, 1 year to greenland, to study and building up the education i was dreaming of. and off i went, without any gaming equipment or anything other than my phone to call my family and my brother.
    therefore my brother completed the race without me , even the first expansion was completed before i got home, and i lost all interrest in world of warcraft..
    But luckily other games had been released, and cs 1.6 was still a big thing, so we continued playing when i got home and also moved out from my parents house..

- He has been bragging ever since, how he won the WoW race against me, and how much better than me he actually were..

But we haven't found a game since that he's actually better than me and are able to beat me in. (and here is why)
    As times flies, so does life, - and i moved to another country, and while i was struggeling with the economy, my brother actually gave me a gaming PC to keep in touch.
    So we upgraded to a Intel core i5, Nvidia GTX780 laptops.! and agreed to play every day to keep in touch!
    So we did, thrue all that life has to offer, we met online on Teamspeak and shared out daily story and started gaming.!
    thrue the years, we have killed alot of terrorists in csgo, build alot of bases in Rust, and scored tons of goals in Rocket league.
    But its getting harder,
    Not because we are getting older, but our PC is getting older..

I really wish i could give my brother a big suprise, by giving him a Lenovo christmas gift,
    Gaming and keeping in touch is our way to relax, and just find piece after a hard day of work.
    Also my brother blames his computer is the reason why he cant beat me in any games anymore, and still brags about his win against me in WoW :)

Merry christmas everyone

Best regards: Mark
  • trinereinke's Avatar
    Level 3
    Hej.
    Mit navn er Trine Reinke, og jeg vil vinde en Gaming bærbar. Min søn han er 12 år (han har fødselsdag den 15 januar), og har aldrig haft en computer før. Han har altid ønsket sig en, og har kigget på jer i år men fik nej. For jeg syntes der er meget dyrt, men så han så han Johnnis video. Så tænkte vi begge to på (vi kan prøve), og hans gode ven Mark er ikke en undtagelse. Han vil virkelig gerne have at han har computer, så de kan spille alt muligt sammen.
    mvh Trine Reinke. PS. Der er en fejl hvor der står (tænkt), og man kan ikke fjerne det. Bare lige vis i bliver forvirret.
    Last edited by trinereinke; 21-12-22 at 13:43.
  • mikkel2812's Avatar
    Level 2
    mig og oliver vi har spillet i snat 9 år og han har stadig hans gaming cumputer og så vil jeg give min gode ven en mulighed
  • unsizeDK's Avatar
    Level 2
    Hi Legion. I really need this for my 2 teen kids, so they can have the best to play with instead of 1 very old computer there nearly works. God Christmas from her. Hope the best🍀
  • AndreasQH's Avatar
    ❤hi my little brohter needs a new gaming pc becuse he always take my pc and i think he would be so happy if he could get a late xmas gift💖💖💖💖💖
  • Patr091a's Avatar
    Level 2
    Hej
    Det her ville være den oplagte gave at give til min lillebror. Hans pc er skrald, som du siger, for at sige det ligeud. Han bøvler ikke mindst med gaming, men også lektier. Pc’en er så langsom, at man skulle tro det var en skildpaddes tempo.
    Med alderen på pc’en som stiger, hver gang han bruger, så synes jeg det snart kunne være på tide med en opgradering. Gaming har altid bragt mig og min lillebror tættere sammen. Det er dog faldet lidt fra hinanden nu. Så det her er mit håb for at gøre min lillebror glad igen. Gaming gør folk glade og bringer folk sammen. Det ønsker jeg igen. For min lillebror.

Venlig hilsen
    Patrick

God Jul :)

#gave #lenovolegion