Intel publie les drivers Arc GPU Graphics 31.0.101.5445 WHQL

• 3
    Replies
  • 64
    views
  • GoLLuM13's Avatar
    Level 52
    Intel publie les drivers Arc GPU Graphics 31.0.101.5445 WHQL, synonyme de performances optimales dans les jeux Manor Lords et Dead By Daylight (Update 7.70).

Le téléchargement se trouve >>ici<<

Fixed Issues:
    Intel® Arc™ A-Series Graphics Products:
    • A Plague Tale: Requiem* (DX12) may experience lower than expected performance
    Known Issues:
    • Intel® Arc™ A-Series Graphics Products:
    • No Rest for the Wicked* (DX11) may experience intermittent application crash during gameplay.
    • Enshrouded* (VK) may experience application crash during gameplay.
    • Doom Eternal* (VK) may exhibit intermittent flickering corruptions in game menu and during gameplay.
    • PugetBench* Extended Preset Benchmark may fail to complete on certain Adobe Premiere Pro* Processing Tests.
    • Topaz Video AI* may experience errors when using some models for video enhancement.
    Intel® Core™ Ultra with built-in Intel® Arc™ GPUs:
    • Avatar: Frontiers Of Pandora* (DX12) may experience a crash during game loading.
    • Uncharted: Legacy of Thieves Collection* (DX12) may experience an application crash on loading to gameplay.
    • Suicide Squad: Kill the Justice League* (DX12) may exhibit corruption on shadows during gameplay.
    • PugetBench* Extended Preset Benchmark may fail to complete on certain Adobe Premiere Pro* Processing Tests.
    • Autodesk Maya* may experience an application crash while running SPECAPC* benchmark.
    • Blender* may experience an application crash while rendering some scenes on certain system memory configurations.
    • Topaz Video AI* may experience errors when using some models for video enhancements.
    • Procyon AI* may experience an application crash while running benchmark with precision float32.
    Intel® Core™ Processor (12th-14th Generation) Products:
    • Dragon Quest X Online* (DX9) may experience sporadic application crash during gameplay.
    Source : Cowcotland
    Tag me to be sure I see the answer and reply to you / Taguez moi pour être sûr que je vois la réponse et vous réponde en retour
    Most of my writings in no particular order (mostly in French) / La plupart de mes écrits sans ordre particulier
    >> HERE/ ICI <<

• 3 Replies

• OursGarou's Avatar
    Community Manager
    Je pense toujours que L'intel ARC a un super futur en GPU !

Tout savoir sur les nouveaux Legion 7 Un gros GG a GoLLuM13 pour ce guide !

L'ours le plus joueur de tous les temps !
  • ramax's Avatar
    @OursGarou nVidia à une telle avance ... et est présent sur les serveur IA, la recherche, le montage vidéo, etc AMD a le marché des consoles et lui aussi sur les méga server Ai, surtout le Deep Learning.

Si intel à un futur c'est pas avant au moins 5 ou 6 ans sur le gaming, et des années de plus sur machine de calcul GPU.

Et sur les consoles PC, il y a bien MSI qui à tenté la CLAW, au fils des mise à jour elle s'améliore mais la concurrence aussi.

Ce qui est étonnant, c'est que les chinois n'arrivent pas à sortir un truc potable, et qu'en Europe on est claqué au sol sur le design des procs alors qu'on fabrique les meilleur machines au monde pour graver les GPU
  • GoLLuM13's Avatar
    Level 52
    @OursGarou Intel pourrait avoir un avenir, s'ils tiennent le coup et ne jettent pas l'éponge 👀
    Tag me to be sure I see the answer and reply to you / Taguez moi pour être sûr que je vois la réponse et vous réponde en retour
    Most of my writings in no particular order (mostly in French) / La plupart de mes écrits sans ordre particulier
    >> HERE/ ICI <<