Join the Legion Fail It Till You Make It Competition!

• 172
    Replies
  • 6467
    views
  • pawfrandsen04's Avatar
    min største fejl er helt klart at jeg solgt min gaming pc til min lillebror for 500kr så jeg kunne råd til en lille bytur på den lokale postgaard i (Hjørring), Men nu når jeg er begyndt i Gym og det åbenbart er blevet en trend at ramme Fortnite og Fall guys med gutterne efter skole, ja så det blevet en lille smule svært når man ikke har nået og spille på, og ja den computer jeg bruger i skolen har skam også set sin bedre dag, da det jo er for kedeligt at skrive alle de lange noter i timerne så er det da er lidt sjovere at ramme noget slopp på y8 istedet:), så det ville da være lækkert med en pc så man kan ramme grinden med gutterne efter skole igen HAHA
  • Comwizdk's Avatar
    Level 3
    Forgetting to reload my weapon in a 1v1 in PUBG. I had him! Now I reload after every shot :)
  • acelugi's Avatar
    Level 2
    I tried to dust off my gamer PC to the value of 10 k it went very well until I did it and one of the ram blocks was loose and my computer didn't bother to turn on
  • Eliaselskerpoelse's Avatar
    Level 1
    I held a lan for me and my friends. It went perfectly and we were all a little lost.
    it was 3 pm and I thought I would open some cases in CSGO. I then open a knife and me and my friends get happy and jump and shout.
    and then I ended up spilling my energy drink all over my table and Unfortunately my mouse and keyboard broke.
  • Victorandersen's Avatar
    Level 1
    Min største Gaming fejl var i csgo, jeg have et mega godt game med 4 kills i pistol runden og spillede mega godt også går jeg mod B i starten af runden dust ll, spotter en oppe ved T siden og selvfølgelig var jeg så grådig og peak ham og gæt hvad der sker, jeg dør :( jeg havde granater og smokes men jeg var for grådig
  • acelugi's Avatar
    Level 2
    jeg forsøgte at støve min gamer pc af til en værdi af 10 k, det gik meget godt, indtil jeg gjorde så en af ram-blokkene sad løst løs, og min computer gad ikke tænde, så gav jeg den til min storebror og sagde han måtte beholde den, fordi jeg troede den ik var noget værd fordi den ligesom ikke gad og tænde men ja men kan sige jeg gjorde en god gerning :/
  • Jenitheon's Avatar
    Level 2
    Well i have quite an expensive fail for ya. Around the start of the new year, i was playing counter strike with a couple of friends. Everything was going well, and i even had a nice cup of tea next to me. The game itself didnt go as well though, and we lost round after round. At some point, i got so angry, that i made an erratic hand movement which ended up making the tea spill all over my laptop.

The motherboard ended up receiving water damage and i had to pay around 720 dollars to get it fixed…. Safe to say, i’m never going to drink any liquids in front of my laptop again….
  • TruBiCal's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch my biggest fail was a night I was gaming with my friends. we were in a csgo tournament where the winning prize was $2000. We made it to the final easily but the last game was tough. We were at halftime 3 points behind, but we managed to come back. the score was 14-14, and the round was almost secured. we were 3 against 1, but unforturnately we lost the round. We needed one round to draw and get into overtime. at the end of the round, I was alone against 2 enemies. I shot the first one and went towards the bomb site but got stabbed in the back... heartbreaking.
  • Racsom's Avatar
    Level 2
    @DoctorEldritch
    Tænker der må side en eller flere ps spiller der ude og kende til denne situation.
    Mig og gutterne sad og spillede fifa, vi havde bygget på det helt gode hold, i flere uger i proklubber, vi skulle spille om at rykke op. Vi ender i overtid 1-1 de andre gik videre på en uafgjort men vi skulle vinde.

Jeg får en friløber med mulig chance for at sikre os en sejr. Jeg er på vej ned mod feltet da min kontroller dør for strøm...inden jeg for fundet en ledning, og koblet på igen er kampen ovre og vi måtte blive i 2 division.
    Måske jeg skulle satse på en computer uden lag så jeg slipper for at stå i samme situation igen.
  • Hammad23's Avatar
    Level 50
    One time i was cleaning up my laptop since it was getting quite slow. Therefore i was also going through games that i didn't play anymore to save SSD space and hopefully make my laptop, that little bit faster since i also use it for school. Once that was done i was like "hey, how about cleaning up some game saves aswell?". This in turn resulted in me accidentally deleting my main minecraft save that i had spent around a hundred hours working on in the last couple of weeks... I was absolutely devastated!
    Say Good Night