Upgrade Your Gamer Buddy competition!

• 103
    Replies
  • 2577
    views
  • Madsskriver's Avatar
    Level 2
    Hej Lenovo. jeg har set Johnni Gades YouTube video, og vil mega gerne vinde computeren til min lillebror, han ville blive mega glad😃 for at få en computer, han snakker hele tiden og hvor fedt det ville være at få en computer💻 for hans gamle Playstation trækker spillene virkelige dårligt👾🤮ps rigtig god jul og nytår.🎅🌲🥳🎆
  • konNE's Avatar
    Level 2
    Hej mit navn er konrad, og jeg er 18 år gammel, og jeg vil gerne fortælle en (haha) historie.

Min bedste ven Daniel og jeg vi spiller rigtig meget cs go sammen og vi er faktisk ret gode, men der er dog et lille problem, Daniel spiller på hans søsters gamle bærbar som er maks skrald og kører med 20 fps men det imponerende ved det er at han er ved at nå master Guardian 1 rank og jeg håber at hvis jeg vinder så ka jeg give den til ham så vi kan tryhard endnu mere end vi gør nu

Elsker dig top g
    kærlig hilsen konrad;)
  • Victor18's Avatar
    Level 2
    Gustav er en dreng på 16 år, der elsker at spille computerspil med sine venner. En af hans bedste venner hedder Victor, og de to drenge har spillet sammen siden de var helt små.
    Desværre har Victor en virkelig dårlig computer, der ofte crash'er og har problemer med at køre de nyeste spil. Gustav forsøger altid at være tålmodig med sin ven, selv om han inderst inde gerne vil have, at de kan spille de nyeste spil på Victor's computer.
    En dag siger Gustav til Victor: "Ved du hvad der er galt med din computer? Der er for mange kakerlakker i den. De spiser alt hardwaren!" Victor griner, men inderst inde er han lidt træt af sin dårlige computer.
    Gustav forstår godt, hvorfor Victor gerne vil have en nyere computer. Selv om de ikke altid kan spille de nyeste spil sammen, elsker de stadig at spille sammen og have det sjovt. Derfor har Gustav besluttet at hjælpe sin ven med at spare op til en nyere computer, så de kan spille sammen uden problemer.
    "Hvis vi sparer op, kan vi måske købe en brugt Lenovo gaming bærbar til sommerferien," siger Gustav til Victor. "Så kan vi spille alle de nye spil uden problemer." Victor smiler og takker Gustav for at hjælpe ham. Han ved, at han kan regne med sin bedste ven, uanset hvad der sker.
  • JohanEegVilhelmsen's Avatar
    Level 2
    Hello, I'm Johan, and I live in Lundby, Denmark :)

Me and my gamer buddy, AKA my dad, have been playing PC games with each other in approximately 3 years now. I got my PC, from my dad, back when i was 14 years old, and it came out to be the best gift ever. Unfortunately my dad's Lenovo X390 ThinkPad is begining to have a little trouble keeping up with my gaming PC, when we're playing some of the high-end games, so i really want to give back the joy, that he gave to me 3 years ago.

My dad and I both like to chill with World of Tanks, Borderlands, Football Manager etc. when we have the time... But that's not the only thing, we have in common, because both of us also travel a lot - This year I'm on a boarding school, and my dad works as a pump repairman across the country, and sometimes even in foreign countries.

So it would obviously be nice, to not only have two gaming computers, but additionally having one of them portable.

Have a merry christmas and a happy new year.

Johan.
  • RektByBamsefar's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch
    Det er til min mor da hun hele tiden har brug for at låne en andes da hendes normale ikke engang kan trække google så er det lidt svært at kigge på brugebare ting til sit arbejde så det kunne være rigtig dejligt for hende.
    Mvh Jonas
    god jul og nytår
  • laurids's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch nu skal du høre..... Min buddys computer kan ikke engang trække roblox uden at crashe. Han har virkeligt brug for den computer. Jeg syntes i skal vælge min buddy da han er fantastisk god til cs, men hans computer kan simpelthen ikke trække det. Jeg er sikker på at hvis han får den computer, bliver han en del af astralis. TAK
  • TheWulfDK's Avatar
    Level 1
    Hey. Jeg mødte min gamer buddy i 2015, på en minecraft server. Vi kom ind i noget der hedder skywars og udvæklesede kontakter. Vi har spillede sammen igennem alle de år men du er det ikke minecraft men nogle større spil vi spiller (feks. Ark), og imens jeg har opgraderet min pc igennem årene har han ikke haft mulighed for det. Vi spiller faktisk mindre og mindre sammen fordi han ikke har så stor løst som engang til at spille pga af hans gamle havetraktor af en computer.

Så jeg ville virkelig give ham en ekstra god jul og give ham en ny bærbar så vi kan få spillet sammen igen. Vi har faktisk også været til npf 4 år sammen og mødtes på tværs i landet. Det er virkelig vildt hvor stort et venskab man kan bygge op, igennem internettet. Når men i må have en rigtig god jul også krydser jeg fingre.😁🎅🏻
  • K1llshot's Avatar
    Level 1
    Jeg har en rigtig lorte pc men grunden til jeg gerne vil opgradere min gamerbuddy Gustav er fordi jeg ikke har særligt mange venner og han har altid været der til at hjælpe når jeg var nede og som støtte når jeg skulle bruge det jeg vil gerne vise hvor meget jeg holder af vores venskab og hvor meget jeg ikke vil miste ham. Jeg har ikke særligt mange penge så det vil hjælp helt vildt med en ny bærbar og vi skal snart bruge hvores egen bærbar så det ville være den perfekte gave håber i trækker mig.
    tak for tippet Johnni

Mvh Emil
  • MortenSBak's Avatar
    @DoctorEldritch ( opdagede efter jeg var færdig med at skrive det var på engelsk, dårlig vane. )

My Wife´s labtop is mild to say, not up to date anymore. She really enjoys playing minecraft and she is allmost done with Hogwarts. 1-1 scale. Its truly impressive what she has build. But the labtop cannot run it anymore, if she is lucky she can put down 1 block every 2min, before it lags.

She is also playing Dungeon And Dragons with me and some friends. I am the GM. We use Tabletop simulator and that can be hard on my pc sometimes. Her labtop sometimes shut down in midle of the session and its a real mood kill.

I have looked alot of places for a new, pc for a couple of years now. but everytime i can afford it, some random bill jumps in the window.

I would be so happy if she could get a new pc.
  • Kromann's Avatar
    Level 1
    Mig og min lillebror har prøvet at spille sammen i lang tid, men hans computer kan ikke andet end minecraft på laveste settings (og det lagger stadigvæk), hvilket er træls for der er så mange andre spil vi hellere vil spille. Det er både træls for ham, mig og alle hans andre venner der også gerne vil spille med ham, som der af god grund ikke kan spille med ham, fordi hans pc har mindre fps end en gammel printer. desuden er batteriet også gået i stykker, og kan kun holde strøm i et par minnuter. og skal derfor altid sidde i lader. hans batteri er et hamsterhjul med et hamster i der har fået amtuteret begge bagben og har brækket et af forbenene. mvh Mikkel