Upgrade Your Gamer Buddy competition!

• 103
    Replies
  • 2587
    views
  • larsnielsen30's Avatar
    Level 1
    jeg har en kammerat jeg har kendt i 15 år snart 16 år og hans msi bærbar er omkring 6-7 år nu og blæseren er lige på kanten til at stå af hvergang han spiller på den for den kan ik trække spin tires mere uden at den bliver så varm at han ik kan røre ved den uden at han brænder sig på den
  • TildeHjermitslev's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch Jeg vil mega gerne have den computer til min bedste veninde da jeg er mega træt af altid at skulle spille Minecraft i 1.17 og aligevel skulle stoppe vores server da hendes computer simpelthen ikke kan trække det. Derudover synes jeg det er træls at vi ARLDRIG kan gennemføre et spil som fx. Raft... SELVOM at hendes spil køre på de laveste indstillinger og grafikker er så dårligt at det ligner noget fra et online spil, som en 5 årig har lavet!
    LUge nu spiller hun på en gammel Lenovo arbejdes bærbar da hendes familie har ikke penge til en ordentlig gaming computer til hende😞
  • Fjotte333's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch my friend is a long time wow gamer who is also my brother in law. Now a days his gear cant even run among us, and it bums me out, his wife also wants to play sims, but have to do it on his old ps4.
    so i hope i can make his Christmas (and mine) better with one hell of a cool machine.
  • Rasmus1's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch I want to give this computer to my friend who has a 10 year old laptop that can barely run Roblox. Her computer keeps crashing when we play minecraft and it takes forever to launch anything. She does not have the money to buy a new computer so i would give her this one.
  • simonrdue's Avatar
    Level 2
    det er til den der giveavay min ven har en pc der er lidt outdated så han kunmn egodt bruge et opgrade
  • Jakobfk's Avatar
    Level 2
    @DoctorEldritch
    I met him in kindergarten and we have been friends ever since. We have played a lot of fortnite and roblox but, he have a sh!tty little pc, so he's always lacking and bugging and he has soon birthday and i would love to give it to him. It would make him soooo happy about it cuz. One from our class little teased him with him and i tried to like protect him. Plus his ps4 has broken so he can't play anything until he buy a new and he said it would take 2 months🙁. With best regards: Jakob
  • Mikkelbj2912's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch There are many reasons why my friend should be the one to win the new gaming laptop. First and foremost, we are both avid gamers who spend a significant amount of time playing various games. We have been gaming for many years and have a deep passion for it. We also have a strong competitive streak and always strive to be the best at whatever we do.
    Another reason why he should win the laptop is that his current laptop are not up to par for modern gaming. They struggle to run even basic games and are not able to handle more demanding titles. This limits his ability to fully enjoy the latest and greatest games and hampers our competitive edge. With the new gaming laptop, he would be able to fully immerse himself in the gaming experience and take our skills to the next level.
    In addition, we are both responsible and he would take good care of the laptop. We would use it solely for gaming and would ensure that it are well-maintained. We would also be grateful for the opportunity to win such an amazing prize and would make the most of it.
    Overall, my friend and I are the perfect candidates for the new gaming laptop. We have a strong love for gaming, our current laptops are not sufficient for modern gaming, and we would be responsible with the new laptops
  • Bjisnice's Avatar
    Level 2
    There are many reasons why my friend should get the new gaming laptop. First and foremost, we are both avid gamers and would greatly benefit from having these high-performance laptops to enhance our gaming experience.
    One of the key features that would benefit us is the powerful processors and graphics cards that come with these laptops. This would allow him to play the latest and most demanding games at high settings and resolutions, without any lag or stuttering together with me. In addition, the laptops' high-quality displays and sound systems would further enhance his immersion in the games we play.
    Another reason why he should be the one to win the laptop is that he is both very dedicated and passionate about gaming. We spend a significant amount of time playing and always strive to improve our skills and performance. With the help of the laptop, he would be able to take his gaming to the next level and compete at an even higher level.
    Lastly, we would also be very grateful for the opportunity to win these laptop. It would be a great addition to his setup and would allow us to continue enjoying our favorite pastime for many years to come. Thank you for considering us as potential winners.
  • Poxius's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch min forlovede kunne virkelig godt bruge en upgrade, vi spiller Planet zoo og the Hunter call of the wild, planet zoo kan hendes computer godt køre uden problemer, indtil at parken bliver for stor, så trækker den det ikke længere. Derudover ville hi meget gerne spille the Isle sammen, og her er det kun den ene computer af de 2 vi har, som kan køre det, så det ville være en fantastisk gave jeg kunne give hende, hun har lige født vores første barn, og det vil jeg gerne give hende en ekstra stor tak for! Så derfor ville det være det største! Hvis jeg kunne give hende en ny computer. Hun fødte 1. December! Så det var en tidlig julegave, men også en julegave der har gjort hele julemåneden noget stresset, og det vil en gave som dette kunne hjælpe meget med at gøre op for! Jeg ved hvor lykkelig og taknemmelig hun ville blive hvis hun vandt, så hun har en super computer hun kan bruge mens hun er på barsel og de næste mange år! Det vil give os endnu mere fællesskab i vores lille familie!
    god jul og godt nytår herfra!
  • soldierboy1010's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch

Jeg har en ven som er blevet ung far for et par år siden og har lige fået sin nummer 2. Vi plejede at game næsten hver dag men efter nogle år med andre prioriterer ift. økonomien har han ikke haft mulighed for at kunne upgrade hans pc i en del år efterhånden. Så når han har tid så til at game er det meget begrænset hvad hans gamle pc kan trække og han ager sig over og har lidt misset lysten til at game lige pt. Hvilket er ærligt når jeg ved at game har været hans puste rum . Vi plejede at spille meget wow, CS og GTA. Ville virkelig være fedt hvis jeg kunne overraske ham med en fed julegave og få min gamle gaming buddy ''tilbage'' på serverne igen <3