Upgrade Your Gamer Buddy competition!

• 103
    Replies
  • 2640
    views
  • Moller04's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch
    Me and my best friend have always played a lot of different games and really enjoyed it. We have played a lot of PUBG, SoT and especially a lot of Rainbow Six. Unfortunately, we haven't been able to play together for 6 months as he was forced to move to a smaller apartment and sell his desktop computer as there was no room for it :(
    We only talk on discord now that he is on his mobile and can only watch me play. It's not the same anymore and we both miss it so much.
    We met through gaming and have known each other for almost 5 years, And talk to each other every day on discord or snap.

I would love to be able to give him this PC and be able to continue all the fun we have together through gaming. I also know it would mean the world to him, as he doesn't really have anyone else in his everyday life

#JohnniG
  • klausbach's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch, @­JohnniG, lets this happen!
    If i win, i will donate the 1, or maybe both, to a buddy of mine, i dont even know yet.
    I will take both of them to Esbjerg Hospital, and find some children, that has more than enough trouble. Pretty sure this will light up there day, and if i only find one kid, that will be my gaming buddy, if i find two, they will be gaming buddy's :-).
  • alfred11's Avatar
    Level 2

min vens familie har ikke særlig mange penge. Og det eneste han vil er at spille med mig, og jeg vil bare spille med ham . Mig og min vens største ønske er bare at vi kan spille sammen, jeg håber virkelig at jeg får den 😥

- - - Updated - - -

mit og min vens største ønske nogen sinde er at få en gaming computer så kan vi spille sammen han er min bedste ven og jeg vil give det tilbage han har givet mig. Lykke så den bærbar betyder virkelig meget for mig
  • KokkenFraBlokken's Avatar
    Level 1
    This is about my lifetime friend, my girlfriend and my future wife that i would really like to give a new pc, as the one she have now i my old pc, and its not good at all anymore, she really wants to play higher graphic games with us, but her pc cant do it. 😕

I have been sick for 2 years now with a broken back, lost my abbility to work as a chef (been a chef since i was 15 years old. now im 32.) , money is really tight, and after all the corona and now the war, its getting more and more tuff to keep a positive balance on the bank accounts, and the money for a new pc is no where there! sadly 😦

But lenovo, please help me get her this new pc, so i can make her so so happy, and have her with me/us in game 😍 This would mean the world to her and us ! 😍❤
  • Abubakerstaniksii's Avatar
    Level 1
    grunden til at jeg vil give dette til min bedste ven er at vi har kendt hinanden siden børnhaven og siden har vi spillet rigtig meget men i covid 19 lockdown gik det ikke så godt for min ven. Hans forældre blev skilt hans mor blev fyret så de har ikke så mange penge at gør godt med og nu spiller han på en gammel gammel og dårlig skolecomputer så det er min grunden til hvorfor han skal vinde

- - - Updated - - -

grunden til at jeg vil give dette til min bedste ven er at vi har kendt hinanden siden børnhaven og siden har vi spillet rigtig meget men i covid 19 lockdown gik det ikke så godt for min ven. Hans forældre blev skilt hans mor blev fyret så de har ikke så mange penge at gør godt med og nu spiller han på en gammel gammel og dårlig skolecomputer så det er min grunden til hvorfor han skal vinde
  • kasperggh's Avatar
    Level 1
    it's for a friend of mine his computer isn't very good we can't play the game called Sea of Theievs Together and Minecraft
  • FancySpeed's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch I think my friend should win because his PC is so bad he can't run Windows, he says he'd rather 💙💙💙💙 in a bucket and throw it at the neighbors than play on that computer, his computer is from 2003 so it's a bit old and we have have been friends since 2016, so I think he deserves a new one so we can play together.
  • SerialZX's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch my mom needs this, because I wanted to give her a necklace, but didn't have the money and she wants a laptop for Christmas and it will help her understand how a good PC works and help her with her at work
  • JohnJoeDK's Avatar
    Level 1
    I have known my best friend since kindergarden and we have always enjoyed playing video games together. It all started with him getting the ps4 when it first came out and we played on that thing for hours at a time, Disney infinty and skylanders and so on. Years went by and we got really into computers, the problem was that my friend really didnt have the money to buy a good PC, so he settled for a laptop. That laptop ended up getting worse and worse over time to the point we cant even play our favorite games anymore without it crashing. He want's a new one but simply cant afford it :/

Now we're becoming distant, and i really want to be able to give him what started our friendship off to begin with. I wouldn't be where i am without him. It would make my christmas to see him overjoyed with a new pc, because he really deserves it.
  • KrillegrottenDK's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch

En af min venner render rundt med en toaster som kun lige kan trække roblox. Vi har flere gange prøvet at spille spil såsom phasmofobia, men så snart vi kom ind i et game chraser den hvilket lidt efterlod mig alene. Sidste gang vi prøvede at spille ( Det er ikke lang tid siden) skete det jo selvfølgelig igen så jeg endte alene, Jeg er lidt af en kylling når det gælder sådan nogle spil så jeg skred allerede efter første ting der skete med spøgelset fordi at jeg var alene. Vi prøvede også at spille noget fornite godt nok for lidt tid síden, men der var den satme stadig ligeså lort. Altså vi spillede lidt duo (Han spillede på laveste grafik) og det gik enlig okay indtil at der kun var os og to andre hold tilbage. Og vi står så og skal lige til at skyde nogen fra et af de andre hold og vi skyder efter dem og de kommer mod os og så hører jeg ham sige et eller andet til mig og så leaver han bare ligepludselig spillet og jeg står der med 0 skills til fortnite og skal til at 1v2 nogle som var meget bedre end mig selv (vi vandt ikke gamet) jeg var trist efter det fordi at vi var så tæt på, men altså han kunne godt bruge en lidt bedre computer.