Upgrade Your Gamer Buddy competition!

• 103
    Replies
  • 2588
    views
  • Gustavjoost's Avatar
    Level 2
    Jeg ønsker at min bedste buddy får en ny Pc, da den anden dsv. blev fuldstændig ødelagt under en meteor storm, der hvor han boede... Heldigvis skete der ikke noget, da det jo bare var en drøm, hvilket kunne have være det samme, da hans computer er ligeså god ødelagt, som når den faktisk virker. Så for at være helt seriøst, hans bærbar er skrald og har ingen mulighed for overhovedet at tænde, før den brænder sammen. Det havde været skønt hvis jeg fik muligheden for at give ham den :) Han vil endelig kunne spille med os andre, han har mange gange overvejet det, men økonomisk har han ikke det stærkeste kort... Well, intet andet at sige end. peace, love and may the best win. <3
  • Magnus321's Avatar
    Level 1
    Jeg vil rigtig gerne vinde den til mig selv da jeg ikke har en særlig god computer og jeg spiller rigtig meget så det kunne være dejligt og vinde en som kan spille alt jeg spiller ret tit med folk hvor jeg lagger ret meget og jeg ska altid sidde i 30 min og vente før jeg kan komme til at spille også fryser den og bliver mega varm og genstarter selv nogle gange og det træls når man sidder igang med og clutch en csgo runde jeg bruger rigtig mange timer om dagen på at spille da det er det eneste som gør jeg 💙💙💙💙💙💙💙 af så det ku være dejligt med en maskine som bare virker så jeg ka komme igang med og spille med mine venner så vi kan få noget mere sammen hold for det eneste jeg rigtig ka spille er cs og det gidder de ikke
  • Collapz's Avatar
    Level 2
    @DoctorEldritch Det er til min store bror som også er min gamer buddy. Han's pc kan knapt trække de store stærke spil, så det vil være oplagt med sådan et bæst til ham! Han har holdt en længere pause fra gaming og fik min gamle bærbar fordi han gerne ville prøve og game igen...
    Hvis jeg/vi vinder, så vil jeg sørge for han kommer til at nyde gaming igen i høj kvalitet og en stor glæde!
    #JohnniG

- Collapz
  • JaskoKongen's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch

Min kæreste kigger altid undrende på, når jeg spiller på Minecraft serveren med gutterne eller råber og skriger, når jeg dør i Warzone. Hun har spurgt forsigtigt, om hun ikke må være med, men hendes computer er købt til skolebrug, og med de kun 4gb ram er den langsommere end farmor på en cykel uden kæde.

- - - Updated - - -
    @DoctorEldritch

Min kæreste kigger altid undrende på, når jeg spiller på Minecraft serveren med gutterne eller råber og skriger, når jeg dør i Warzone. Hun har spurgt forsigtigt, om hun ikke må være med, men hendes computer er købt til skolebrug, og med de kun 4gb ram er den langsommere end farmor på en cykel uden kæde.

- - - Updated - - -
    @DoctorEldritch

• Elia2729's Avatar
    Level 1
    Hej jeg hedder Elias, vis jeg vandt vil jeg give den til mig selv fordi jeg ikke har nogle venner. Men jeg kunne også bare give den til min far. Nå men min computer kan ikke engang trække roblox. Hver gang jeg åbner discord lyder det som om min computer skal til at flyve væk. Når alle de venner som jeg ikke har kommer over tænker de at jeg har en fed computer fordi mit setup ligner noget der kommer fra star wars. Fortiden bruge jeg meget min bærbar fordi det er boliger at varme huset op med den ind at varme huset op med en radiator.

• anne10's Avatar
    Level 1
    Hej
    Mit navn er Anne, Jeg vil rigtig gerne vinde den her gamer pc.
    Til min storebror, fordi hans gamle pc er så dårlig at vi ikka kan spille apex legends og csgo sammen.
    Føre i tiden spillede vi mange timer sammen, mens hans pc er så gammel at den ikke kan trække de spil mere.
    Det ku være fedt og vinden den fordi, jeg ikke har haft råd til at købe en gave til ham. Så du kunne være fedt, at jeg ku give ham en sen julegave aligevel.
  • anne26t9's Avatar
    Level 1
    Heyy
    Mit navn er Anne, og er 15 år.
    Jeg vil gerne vinde den her pc. Da alting er meget dyrt i år, og derfor har jeg ikke haft råd til en gave til bl.a min storebor. Og det er jeg meget ked af, og derfor kunne det være meget fedt og ku overrask ham med en ny gamer pc i en sent julegave. Det tror jeg han ville blive glad for, da hans nuværene computer crasher hvis han spiller et for stort spil / han spiller med nogle venner

god jul og godt nytår til jer:)
  • baconpostej96's Avatar
    Level 2
    hello, i want to give a gaming computer to my buddy who's been going through a rough time. its like he has a cronic condition to be unlucky and and going through it, with bitchy ex girlfriend, father dies, he had an accident off work, that couldnt be insured, so hes money is low and more... its been though, so to lift his spirit it would help if we could play more games together. and i know that he would absolutely love this :D
  • nikolaj9191's Avatar
    Level 2
    Hej

Min gamer ven og jeg plejede at spille meget sammen og det er der igennem vi har knyttet et godt og stærkt bånd. Jeg ser ham ikke så tit mere da han er flyttet, og derfor kunne jeg godt tænke mig og vinde denne lækre computer til ham. Han kan ikke bruge hans gamle lenovo mere da den er brandt sammen for en 2 måneders tid siden. Han Har os haft mange trælse oplevelser med microsoft og windows, så vil gerne overbevise ham om at den er bedre end hans skolecomputer (macbook Pro med m1 chip)

Forleden købte han spil på steam og fandt ud af at hans macbook ikke kunne spille dem da de var til microsoft. Han prøvede derfor bootcampe hans macbook om til en windows 10, så han kunne spille dem. dog uden held
    Der for lånte hans svigerfamiliens ældre asus som kun havde windows 8 på. han opdaterede den til 10 og så gik svigerfamiliens pc med familiebilleder i stykke den gik i automatic repair og skulle sende den til reparation.
    Han fik den lavet men fandt derefter ud af at det spil krævede for meget. Han prøvede og låne hans brors pc men den var os for gamle og slidt så spillende hakket helt vildt.

vil super gerne vinde den til da han har fødselsdag i starten af januar. Han er som nævnt før og flyttet hjemmefra og det vil tage langtid for ham og spare op til en god computer, hvilket vil sige der går lang tid før vi kan spille sammen igen.
  • SNUKEX12's Avatar
    Level 2
    Hej min vend har ynsketd sig en gimmer cumputer i 3 år han kan ikke købe en selv fordi han ikke må jeg håber at han får den så jeg og min vend kan spille samen igen håber han for den det kunnde være sår godt 😅