Upgrade Your Gamer Buddy competition!

• 103
    Replies
  • 2586
    views
  • niclasvand100p's Avatar
    Level 1
    Min makkers pc er så skrald at han lager så meget det til at få hovedpine af når man kigger på det. Der ud over vil det også være fedt st kunne give lidt igen da det altid er ham der giver fordi jeg er den broke i venneparret. God jul til alle spred the luv
  • Valdemar's Avatar
    Level 1
    Mig og to af mine venner elsker at spille med hinanden men en af dem har ikke en god nok bæbar længere da den ikke kan trække nogle af de spil vi spiller sammen så når vi 3 er sammen og vil spille bliver han nød til mest at kigge på og det er syndt for ham så det kunne være mega fedt at spille allesammen igen med den her perfekte mulighed håber virkelig jeg kan vinde den Til ham
  • Kdue's Avatar
    Level 3
    Hej mit navn er Konrad og jeg vil gerne give min barndomsven en ny bærbar, for lige nu har han ikke rigtig nogen. Min ven har haft sin bærbar i 5 år +- og den har fungeret helt fint, dog langsom og kan ikke køre nogle lidt mere krævende ting, men fint. Men her det seneste år har det gået sløvt til. I starten af året kunne man se den blev langsommere og langsommere. Vi prøvede at rengøre den og fikse de steder vi kunne, men det hjalp ikke. Den begyndte også at falde fra hinanden. Man kunne næsten tage skærmen af selve tastaturet så løst sad den. Måske en overdrivelse, men den var i hvert fald gået i stykker. Og nu ja, nu gider den næsten ingen gang at tænde. Når den tænder og han så endelig prøver at søge på noget så går der 45 minutter før der bare sker noget. Jeg vil gerne give en ny bærbar til min ven fordi jeg ved det betyder meget for ham at han ikke kan bruge den når vi laver ting og spiller sammen (som vi næsten gør hverdag) eller når han bare skal bruge den til skolen. Den kører som en brødrester og vi kan intet gøre mere. Jeg tror endda han smider den ud nu. Den duer bare ikke.
    Vh Konrad
  • Magnus9261's Avatar
    Level 1
    I really want the Nice looking computer because i dont have a computer myself and i would really Like to play with My friends online on it sometimes. I would be so Happy if i won the giveaway. But anyways thx for even making the giveaway and being so kind to the people. And have a good Christmas.😁
    Last edited by Magnus9261; 20-12-22 at 22:27. Reason: I wanted to add Happy Christmas
  • nikolaj9191's Avatar
    Level 2
    Hej

Min ven og jeg plejede at spille meget computer sammen, men efter mange års brug, så er hans computer fuldstændig stået af. Det eneste han kan bruge den til efterhånden er slope på y8 og youtube, hvor videoerne kun kan blive afspillet i meget lav kvalitet.
    Derfor prøvede han, at købe spillene på hans macbook, men spillene var kun lavet til en windows computer. Han fandt derfor ud af, at han kunne downloade Parallels, så han kunne få windows på hans macbook. Men det endte helt galt. Det fungerede på ingen måde.
    Han fik så fat i svigerfamiliens gamle windows computer, som han derfor prøvede at opdatere, så han ligesom kunne spille med mig igen.
    Endnu en gang helt uden held. Det endte faktisk ud i, at han måtte til reparation med den, da den gik i automatic repair mode. Han fik den fiksede, men turde simpelthen ikke prøve, at få det til at virke på den, da den er fyldt med personlige billeder og dokumenter fra svigerfamilien.
    Så fandt han ud af, at hans lillebror jo havde en windows computer, men gæt engang. Den kunne spillene heller ikke fungere på.
    Så nu er han nødsaget til at skulle have en ny. Men da han er flyttet hjemmefra, så er budgettet ikke lige til en ny computer, og det ville tage ham en længere periode, før han ville have sparet op til en.
    Han har tilfældigvis også fødselsdag her i starten af januar, så det ville jo være en perfekt fødselsdagsgave at kunne give ham.
  • M2lobaz's Avatar
    Level 52
    Even I'm not a Nordic community member, but I felt I need to participate in this...
    my gamer buddy is a friend I met online like in 2013, we played many games together Counter Strike Source, Battlefield3 and CoD MW2 & Black ops, He had to stop playing in 2016 because his old Laptop was running on its last breathe, He returned after 2 years of no gaming at all, and we're still playing together till this day games like Battlefield 4,1,V, CoD Warzone, even board games like Dominoes, I love him like a brother that I shared this with you, thanks for giving me this chance.
    SHOCK and AWE
  • Alex601d's Avatar
    Level 1
    Hej, mig og min bror elsker at være sammen og vi elsker at tilbringe tid med hinanden. Dog er hans computer gået i stykker så jeg gav ham min. Jeg kunne godt bruge den til mig selv da jeg på dette tidspunkt bruger en lidt outdated Lenovo bærbar😅 dog er det ikke til min bror da han selvfølgelig har fået min. Men jeg ser lidt mig selv som en gamerbuddy og det ville jo hjælpe en del med brødreskabet når hvis vi kunne game sammen igen. Love, peace & harmony❤️🤗
  • SyName's Avatar
    Jeg vil virkelig gerne overraske min gamer boddy med en ny bærbarcomputer. Hans nuværende bærbar er skrald og han kan ikke spille de spil som vores vennegruppe spiller mest og er begrænset af det. Jeg har flere gange prøvet at få ham overtalt til at få anskaffet sig en ny men uden held endnu. Han arbejder hos Siemens og er derfor meget på farten til vands og derfor ikke hjemme særlig tit. Han sidder dog tit sammen med os andre gutter på discorden og bare snakker eller spiller noget helt andet. Det eneste sådan sociale kontakt er igennem computeren når han er til vands og jeg synes det så synd, især fordi han faktisk gerne ville være en del af fællesskabet. Jeg vil derfor ønske at han kunne få denne fantastiske gave og være endnu mere med i vores drengegruppe. Det ville betyde utroligt meget for ham og os andre hvis dette julemirakel kunne blive til virkelighed!

De bedste hilsner Martin Sander
  • Mgagnus's Avatar
    Level 1
    Vis computeren skulle gives til en, så skulle det værre til min bedste online ven

Vi mødtes for omkring 4 år sides til et lan party, vi faldt hurtigt i snak og fik hinanden over discord, efter det har vi spillet alle mulige forskellige spil sammen, vi har altid elskede at spille de nyeste spil der udkom. Men min vens computer er bare for gammel, den kan ikke rigtig trække nogen af de spil han gerne vil spille med mig, og han har ik råd til en ny pc, derfor syntes jeg at han fortjener en ny computer så vi kan spille sammen igen

- - - Updated - - -

Vis computeren skulle gives til en, så skulle det værre til min bedste online ven

Vi mødtes for omkring 4 år sides til et lan party, vi faldt hurtigt i snak og fik hinanden over discord, efter det har vi spillet alle mulige forskellige spil sammen, vi har altid elskede at spille de nyeste spil der udkom. Men min vens computer er bare for gammel, den kan ikke rigtig trække nogen af de spil han gerne vil spille med mig, og han har ik råd til en ny pc, derfor syntes jeg at han fortjener en ny computer så vi kan spille sammen igen
  • szakarias's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch I think my mom should have it, because my mom really need a good computer for her work, and I just want to be nice and give her that. The money isn´t there unfortunate to buy a pc to her, so I hopefully hope that I´m gonna win this nice pc.

And I live in Denmark just so you know ;)

Best regards Sebastian

- - - Updated - - -
    @DoctorEldritch I think my mom should have it, because my mom really need a good computer for her work, and I just want to be nice and give her that. The money isn´t there unfortunate to buy a pc to her, so I hopefully hope that I´m gonna win this nice pc.

And I live in Denmark just so you know ;)

Best regards Sebastian
    Sebastian Zakarias