Upgrade Your Gamer Buddy competition!

• 103
    Replies
  • 2585
    views
  • MaltheBW's Avatar
    Level 2
    Hej Top Johnni.

Mig og min lille bror skal vinde to bærbars fordi, vi kan ikke spille sammen. Vi har kun en "fælles" comuter som vi bruger. Vi elsker begge at spille Counter strike. Det er super træls for hvis nu min lillebror spiller og jeg gerne vil spille kan vi godt skændes lidt. Så jeg ville bare ønske at vi kunne spille sammen, men hver for sig. Jeg vil også vise at jeg er meget bedere end ham, men han tror ikke på mig. Den bærbar som jeg får vil jeg også tage med i skolen så jeg bare kan spille lige det spil jeg har løst til uden, det crasher. Jeg ville blive så glad hvis mig og min lille bror vandt.

Hilsen Malthe og hans lillebror
  • Lilleor's Avatar
    Level 2
    Min buddy aka min kæreste må bruge mange aftener alene inde på vores kontor hvor hun kan "game" sims, cities skyline og house flipper alene da jeg er fanget af Hearthstone som jeg selvfølgelig ligger komfortabelt foran TVet i stuen og spiller på min MacBook. Nu synes jeg det er syn for hende at hun skal side alene og endnu være afvises i at kunne spille sine spil når jeg i ny og næ skal bruge min stationær til at spille Counter Strike. Derfor vil jeg 100% hvis jeg bliver valgt donere denne Lenovo gamer bærbar til min kæreste så vi begge kan sidde i stuen foran TVet og spille. Derudover kunne jeg ikke andet ens forestille mig at det ville give hende noget street credit hvis hun møder på arbejde som gymnasielærer med en gamer pc, i en branche hvor det virkelig kræver respekt at holde styr på et hold larmende unger.

• Jakob's Avatar
    Level 2
    Jeg vil gerne argumentere for, at min ven Thomas har brug for en ny computer. Thomas og jeg spiller ofte computerspil sammen , men desværre har Thomas' gamle computer svært ved at følge med når vi spiller krævende spil som gta og fortnite.
    For at give et eksempel på hvor dårlig Thomas' computer faktisk er, vil jeg fortælle lidt om hvad han oplever når han bruger sin nuværende computer et eksempel kunne være at den ofte fryser og går ned, når han prøver at åbne flere programmer på samme tid. Dette betyder, at han ofte bliver nødt til at vente i lang tid, inden han kan fortsætte med det, han har gang i. Dette er blot et eksempel på, hvor dårlig Thomas' computer egentlig er. Ydermere oplever han at computeren ofte har svært ved at starte op. Det kan tage flere minutter for computeren at starte op, hvilket er meget længere end normalt.
    Selvom Thomas' gamle computer måske har været god nok til at surfe på internettet og lave andre simple opgaver, er den ikke længere i stand til at køre de nyeste og mest krævende computerspil. Dette betyder, at Thomas ikke kan være med, når vi spiller krævende spil, og det er selvfølgelig meget ærgerligt for ham.
    Derfor vil jeg argumentere for, at Thomas har brug for en ny computer, så han igen kan være med til at spille med mig. En ny computer vil også give ham mulighed for at udføre andre opgaver, der kræver en hurtig og kraftfuld computer, såsom videoredigering eller 3D-grafikdesign hvilket han syntes er meget interessant.
    Alt i alt vil en ny computer være en stor fordel for Thomas, både når det kommer til at spille computerspil sammen med mig, men også i forhold til at udføre andre opgaver, der kræver en hurtig og kraftfuld computer.
  • Magnus1215's Avatar
    Level 2
    Mig og min vi var sammen og hans pc crashede cs go og den har kun 1050 og han kunnne godt trænge til en ny computer af mig så kunne det også være han ikke rage
  • Jakob's Avatar
    Level 2
    @DoctorEldritch I met my best gamer buddy, let's call him John, through online gaming about 5 years ago. We were both playing the same multiplayer game and ended up on the same team. From the very beginning, I was impressed by John's skills and teamwork. We quickly became friends and have been playing games together ever since.
    Over the years, John has proven to be a valuable teammate and a true friend. He is always willing to help out, whether it's offering advice on strategy or just being there to chat and hang out while we play. His positive attitude and sense of humor make gaming even more enjoyable for everyone.
    In addition to being a great gamer, John is also a huge fan of technology and is always looking for ways to improve his setup. That's why I think he deserves a new gaming computer. His current rig is a few years old and starting to show its age, and I know he would really appreciate the upgrade. Plus, with a new computer, he'll be able to take his gaming to the next level and really shine.
    Overall, I feel fortunate to have met John through online gaming and I can't wait to see what the future holds for us as we continue to game together.
  • Magnuss's Avatar
    Level 1
    My best gaming buddie must be my older sister she is a lot older than me and she doesn’t live very close to me so it’s really nice to talk to her more often Over the internet while we are playing games but her computer is just so slow and doesn’t work very well so it’s very hard to talk to because her computer cant handle it anymore so it will be nice if she got a new computer so so could’ve talk and play again
  • Sander's Avatar
    Level 1
    Hej lenovo, mit navn er Sander og jeg elskede at game med min ven Anders. Det sidste år har det været tomt på serveren da min ven anders’s gamer pc, ikke kunne mere. Da han er på efterskole, har han simpelthen ikke haft nogen form for indtægt til overhovedet at tænke på en ny pc.. og af de grunde har jeg ikke kunne snakke med ham i lange perioder. Jeg savner ham utrolig meget, fordi gaming var en af vores eneste måder at holde kontakten. Hvis jeg var så mega heldig at kunne give Anders en ny pc i gave, ville det betyder at vi endelig kunne få den gamle knist tilbage vi fik ved at game! Og det vil være mit største juleønske! Vh Sander
  • Jenitheon's Avatar
    Level 2
    @DoctorEldritch I have known my gaming buddy all the way from kindergarten, but we weren't really that close growing up. Gaming however, brought us closer together. Unfortunately, due to his laptop being quite outdated and slow, we aren't able to play most games together. Gaming brought us closer together, and now we don't really play that much anymore because he has lost the will to play on his laptop. Occasionally we play on ps4, but it isn't quite the same as playing on laptop. He really deserves this laptop because he loves gaming, but is hindered from playing most games without having to play on the absolute lowest settings or lag..
  • DjDahpani's Avatar
    Level 2
    My gamerbuddy and i game everyday, but his PC doesnt meet most of the minimum requirements for most of the games we play. I would love to give him this opportunity and to make him a happy man. I bet his 7 year old son also would be a happy boy if daddy let him borrow it sometimes 😁
  • Skydr's Avatar
    Level 1
    @DoctorEldritch Min gamer buddy er reelt set også min editor da vi er en lille opstartet yt kanal, han computer er virkelig dårlig da den stadig har i3 og 750 grafikkort. Det ville lune rart hvis vi begge kunne få opgraderet setuppet så vi kunne få skub i youtube kanalen. Mvh. Julian aka sskydr fra BBP vores yt kanal navn.