Upgrade Your Gamer Buddy competition!

• 103
    Replies
  • 2576
    views
  • Troels95's Avatar
    Level 1
    My girlfriend had her var brokken in to around the start of december, She Got har pc stolen and some other stuff. Ever since She have been really scared, and could really use some Christmas spirit. She doesn’t game that much, but she uses her pc for work.
  • Juhl76's Avatar
    Level 1
    Hejsa. Jeg vil mega gerne vinde dette bæst at en computer. Da min søn altid stjæler mig gamer computer. XXX
    juhl
  • StarJones's Avatar
    Level 2
    Hej Legion

Jeg synes min ven jonas trænger til en ny computer hans forældre er skilt så hans computer hos hans mor er okay, men når han er hos hans far kan ,vi ikke spille sammen, fordi hans computer nærmest ingen gang kan trække Word og lyder, som et fly der er ved, at lette når ,man tænder den så han kunne godt bruge en ordentlig computer som faktisk virker i skolen, men også virker til, at gamer så ,vi kan game både når han er hos far og mor, og ud over det så er han er af, de flinkeste mennesker han tænker altid på alle andre, men tænker ,og hjælper folk, der har brug for det, og jeg synes han fortjener at få noget igen det ville være fantastisk at kunne gi ham en ny computer han ville virkelig blive glad

Mvh.
    Jonas
  • katp745's Avatar
    Level 1
    hello. I think my boyfriend sal ha a new computer his computer is not very good and to be able to gi ha a new computer so we can play properly together instead of the constantly stored for him would be a cool option
  • Louise230's Avatar
    Level 2
    Hej legion
    Hvis jeg vinde denne pc, vil jeg give den til min søde kæreste. Han klaget ofte over hvor dårlig hans pc den er. At den lacker eller hva det nu hedder. Så kunne han endelig få en ny og en god pc.
    håber jeg kan gøre ham glad med en nu computer
  • Tobias123's Avatar
    Level 1
    Min søster vil gerne have en bedre pc så vi kan spille, vi har ikke særlig mange penge så vi har ikke råd, det ville hjælpe meget vis jeg kunne vinde den, så vi kan spille c’s go
  • Tobias123's Avatar
    Level 1
    Min søster vil gerne have en bedre pc så vi kan spille, vi har ikke særlig mange penge så vi har ikke råd, det ville hjælpe meget vis jeg kunne vinde den, så vi kan spille c’s go
  • nikolaj9191's Avatar
    Level 2
    Hej

Min gamer ven og jeg plejede at spille meget sammen og det er der igennem vi har knyttet et godt og stærkt bånd. Jeg ser ham ikke så tit mere da han er flyttet, og derfor kunne jeg godt tænke mig og vinde denne lækre computer til ham. Han kan ikke bruge hans gamle lenovo mere da den er brandt sammen for en 2 måneders tid siden. Han Har os haft mange trælse oplevelser med microsoft og windows, så vil gerne overbevise ham om at den er bedre end hans skolecomputer (macbook Pro med m1 chip)

Forleden købte han spil på steam og fandt ud af at hans macbook ikke kunne spille dem da de var til microsoft. Han prøvede derfor bootcampe hans macbook om til en windows 10, så han kunne spille dem. dog uden held
    Der for lånte hans svigerfamiliens ældre asus som kun havde windows 8 på. han opdaterede den til 10 og så gik svigerfamiliens pc med familiebilleder i stykke den gik i automatic repair og skulle sende den til reparation.
    Han fik den lavet men fandt derefter ud af at det spil krævede for meget. Han prøvede og låne hans brors pc men den var os for gamle og slidt så spillende hakket helt vildt.

vil super gerne vinde den til da han har fødselsdag i starten af januar. Han er som nævnt før og flyttet hjemmefra og det vil tage langtid for ham og spare op til en god computer, hvilket vil sige der går lang tid før vi kan spille sammen igen.
  • Louise230's Avatar
    Level 2
    Hej legion
    Hvis jeg vinde denne pc, vil jeg give den til min søde kæreste. Han klager ofte over hvor dårlig hans pc den er. At den lacker eller hva det nu hedder. Så kunne han endelig få en ny og en god pc.
    håber jeg kan gøre ham glad med en nu computer
  • Egern05's Avatar
    Level 1
    Ven Troels skal vinde den bærbare computer, fordi han har været igennem en svær tid efter, at hans tideligere computer blev smidt i et akvarie af hans lillebror på 4 år. Det har have været en stor udfordring for ham at miste sin computer på den måde, og det er også forståeligt, at han følte sig deprimeret og søgte trøst i et misbrug af HDMI-kabler. Desværre fik han heller ikke den nye bærbare computer, han ønskede sig til julegave, så det ville være en god mulighed for ham at deltage i en konkurrence, hvor der er en bærbar.
    Troels har vist, at han er en dygtig computerbruger, og han har også vist, at han er villig til at arbejde hårdt for at opnå sine mål og han fortjener virkelig at vinde den bærbare computer, han har ønsket sig så længe.(han blev global i csgo) En ny bærbar computer ville være den perfekte belønning for ham, og det ville hjælpe ham til at komme videre efter den svære tid, han har været igennem, ahah

m.v.h. Sebastian